2007-08-25

Det blåser idag!


I går så gjorde vi en lista med allt som vi vill göra med vårat hus, det blev en lång sådan =)

Får se om vi kommer fram till vad vi ska börja med... Vissa saker kostar mycket pengar medna andra saker inte är så dyra.... Vi får fortsätta prata om det i kväll.

Håller även på att plandera för en namngivarfest för Simon, kommer inte att ha dop, pga att jag inte tror på kritensdommen. Känns fel när det är emot vad jag tror på, så en namngivarfest blir det för släkten.

Skönt att ha lite att planera så att jag kan sysselsätta dagarna om jag har tråkigt, men jag har sällan tråkigt när jag har världens medst underbara son som förgyller mina dagar.

I går blev Simon en månad, gu så tiden springer iväg... Han har vuxit mycket och det syns verkligen.
Love you gubben!

Nej nu ska jag vila lite.

Hej hopp!

Inga kommentarer: