2008-03-18

Lyx lördag

Ja i lördags klockan 15.00 bar det av från Borlänge till Gävle.....
Jag åkte först och hämtade suchi.. *mums*
Sedan stannade jag till i Falun för att hämta upp syster. Passade på att hälsa på hennes barn också en sväng....Ska bara tillägga att Simon och Niklas var hemma.
Efter att jag pussat på systers barn en sväng och hon hade packat klart så bar det av till Gävle, vi skulle ta oss till centrala Gävle, till Scandic hotell....
Vilket hotell det var sen, världens mysigaste rum med badkar, platt TV och superskön säng...
(Lånad bild)
Jag tog mig ett bad och syster läste lite tidning innan vi gick ner i hotell lobbyn, beställde oss en drink och satt oss vid storbilds TV, det fanns även en öppen brasa... *myspys*
Skålade och kikade på Melodifestivalen...
När alla hade sjungit så gick upp på rummet för att se rösningen...
RÄTT LÅT VANN!!!
På söndagen så sov vi tills vi vaknade, 07.40, vi är vana med barn kan jag tro =)
Åt en supergod hotell frukost och sedan bar det av till Ikea innan vi skulle åka hem.
Handlade en lampa, kudde, tavellister och ramar.
Stannade till i Sandviken där jag köpte en begangnad spjälsäng till Simon, en vit =)
Resultatet blev toppen!

Väl hemma pussade jag på Simon hela kvällen.... det var himla skönt att åka bort och väldigt nyttigt, men det var SÅÅÅ himla skönt att komma hem =)


Efter att ha sovit i väldens skönaste säng så är det något som ligger högt upp på listan nu att införskaffa till vårt hem, våra har ju några år på nacken......

Ska väl även tala om att jag hittade en klänning till bröloppet i fredgas, det är så himla fin...
Nej nu ska jag ta och lägga mig i soffan och kika på House.
Kram på er!


Inga kommentarer: