2008-06-28

Kom på en sak

Tänk när man sitter och kikar runt och läser olika bloggar så är dom nästan likadana.... dom handlar om samma sak: inredning, de ser nästa lika ut: bilder på sina hem och pyssel de gjort, eller så är det kort på alla fynd man hittar till sina barn.... varför är det så?
Varför lägger vi ner så mycket tid på hemmet, hur det ska se ut osv, varför lägger vi inte all den tiden på att fokuser på att VI ska må bra och att VI ska vara nöjda med det liv vi har????

Ja det är bara frågor ingen pik till någon överhuvudtaget. Jag skriver också om inredning, det är ju mitt STÖRSTA intresse. Men när jag får jobb igen så kommer det inte finnas lika mycket tid till det, kommer att prioritera på annat sätt då tror jag..... men man ska ju aldrig säga aldrig.

Men känner att jag vill något annat.... inte som alla andra... svamel??

Ja ja nog om det, nu ska jag hälla upp ett glas vin till mig och skala lite räkor och röra ihop en dipp.

~skål på er~

Inga kommentarer: