2009-01-15

Home sweet home

Jag tyckte att Hem ljuva hem på latin inte lät så vackert så det fick bli på engelska i stället...
Så det här är resultatet av gårdagsens projekt:

Sen passar jag även på att visa Simons lekrum som vi möblerade om nu i veckan.... Så himla skönt att ha detta rum då alla våra sovrum är på övervåningen.

Idag ska jag vila så mycket som möjlig, känner att jag håller på att bli sjuk och det har jag verkligen inte tid med....

Sen så ska ju självklart en garderob städas... Jippi! eller inte! :(

Nej nu hänger gubben över axeln och vill ha datorn så det är väl bäst man makar på sig så han får som han vill... =)

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Mariah sa...

Tjusigt bruden! Det blev skitbra med texten! Håller med om att det blev bättre på engelska :-) Då slipper du även förklara för alla vad det står!

Anonym sa...

det blev ju jättebra på engelska :)

cpmamman sa...

Vad fint rum han fått! Hur har ni det?