2009-03-04

Uppdatering

Ja då var det början på mars och tiden bara springer iväg, kom på idag att jag verkligen inte kan få barn för tidigt... har massa saker som jag måste hinna med...
  • Sy klart alla gardiner
  • Baka bullar och mockarutor
  • Måla en hylla
  • Tvätta bebiskläderna
  • Ställa ordning i bebisrummet

Ja det är en hel del som jag måste hinna med, eller ja måste det ligger ju hos mig och jag vill gärna ha ordning på allt innan ned komsten.

Helgen som var har varit toppen, i fredags så sov Simon hos farmor och jag och Niklas var på hockey, det var supertrevlig och skönt att få sova ostört en natt. På lördag åkte vi till Falun hela familjen, jag gick lite på stan och Niklas och Simon var kvar hos pappa. Innan vi skulle äta så bubblade jag och Simon, han älskar verkligen att bada och ett plus var ju att vi hade skum och bubblor =)

På kvällen åkte Niklas hem och jag och Simon stannande kvar hos min pappa. Söndagen började med frukost framför TV och vasaloppet. Simon var superduktig och lekte mest hela tiden så vi fick kika klart, han blev trött vid 11 och hoppade upp till morfen och somnade =)

Nej nu ska jag ta och sy klart draperierna till syster och sen börja med Erikas gardin.

~Hej hopp!~

1 kommentar:

Anonym sa...

vad du är duktig som syr och grejar... snart kommer bäbbe nr 2=) hoppas du mår bra. Kram!