2012-11-12

Längesedan

Nu har det varit stiltje på bloggen. Har inte alls haft tid, lust el ork att skriva något, då låter jag hellre blir.
Men just i dag kändes det roligt igen =)

Har hänt en del sedan sist jag skrev, efter min semester, som för övrigt var helt underbar, började jag nytt jobb.
Jag har fått jobb i Falu kommuns växel och reception. Trivs så himla bra och vi är ett härligt litet gäng som jobbar tillsammans.
Så glad att jag hittade ett annat jobb då nacken sa ifrån på det förra.

Barnen växer så det knakar och det märks så himla tydligt hur dom varje dag utvecklas och lär sig nya saker.

I går var det Fars-dag och det firades här hemma med paket och fika.




Nu är det dags för en kopp kaffe innan barnen ska väckas och till dagis!


Ha en bra dag!


Kram på er!

Inga kommentarer: