2007-05-30

Pyssel i det ruggiga vädret

Idag ska jag ägna mig åt vila, tvättning av bebiskläderna och pyssel.
Ska snart åka iväg och inhandla lite småprylar som fattas sen ska jag tvätta bilen invändigt, det kommer att par och kikar på den idag. Hoppas att dom vill ha den så att vi slipper bekymra oss om det nå mer.

Var på Ikea och STOR shoppade igår, ska fixa med det som jag kan göra utan Niklas hjälp så att det inte är så mycket kvar tills på fredag. Jag vill ju njuta av fredagskvällen tillsammans med min underbara sambo.

På lördag ska Niklas spela golf hela dagen, han har verkligen sett fram emot denna lördag och jag förstår honom. Det har ju varit så himla mycket med huset och så varje helg han kommit hem så nu ska det blir skönt att ha några helger som vi bara kan ta det lugnt.

Nej nu måste jag kila så jag får nått gjort idag.

Hej hopp!

Inga kommentarer: