2008-02-23

underbara lördag

Idag så fick vi lite besök av Niklas kusin och hans pappa på förmiddagen. Sedan drog jag och Simon in till Falun och hälsade på syster och familjen...
Längtar till den 15:e mars då jag och syster ska åka till Gälva för att bo på hotell och kika på finalen i Melodifestivalen, inte live utan framför TV:n på ett hotellrum utan barn och karlar... =)

Nu sover Simon i bilen, jag sitter här och letar spjälsäng (ja ett lyxproblem jag vet) men vill ha en vit, fattar inte att varför vi inte köpte det på en gång.... men återigen så ska man inte ta beslut när man är gravid =)
Niklas håller på med lite småfix i köket, lister och sånt som ska upp...
Ska stäa lite om en stund, vi får hem folk i kväll på tacos... *mums*

Läste en berättelse i nya mama, om en familj vars pappa dog i cancer bara 29 år gamal, fy vad jag grät. Jag vet inte vad jag skulle göra om jag skulle förlora Niklas.....

Nej nu ska jag väl ta och göra nån nytta.....

Kram på er och trevlig lördag!

Inga kommentarer: