2008-04-09

Onsdag är det idag va?

Dagvill verkar jag vara den här vecka, vet inte riktigt vilken dag det är och vad som är vad... =) Men det är väl så när man är hemma, man blandar ihop det mesta tycker jag.

I dag så har det blivit en snabbis på Kupolen med Mariah och Adele, vilket jag än en gång frågar mig själv varför?! Det är inte ett dugg roligt att gå där längre, mycket mysigare att gå en sväng på stan eller åka till Falun.

Har fixat med en del MÅSTEN sen har jag haft trevlig besök av först Jenny och sedan Emma.
Nu på kvällen har jag varit och tränat ett pass, combat I love =).

Det kommer nog att bli en del nya möbler nu fram över..... ni får ge er till tåls... bilder kommer om några dagar =)


Här kommer en bild på Simon som gillar att stå numera, men med lite hjälp...

Nej nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen och sova sött....

i morgon är en ny dag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Va cool han ser ut då, som om det är enklaste saken i världen =)

ps: jag som trodde ingen skulle hinna se att jag åkte till dej i mina mysbyxor. Oj vad fel jag hade =) ds.