2009-08-28

Vad händer hos familjen Sjögren???

Jo här har det varit förkylt som bara den, jag tror att jag drabbades hårdast. Men nu är vi friska å krya igen.
Niklas jobbar sista eftermiddagen på jobbet sen går han ner och jobbar enbart dagtid, skönt eftersom det inte har fungerat på kvällarna här hemma.

Simon har börjar på dagis igen efter lååååångt sommarlov, han trivs då så bra på dagis och tyckte nog det var skönt att vara tillbaka.

Maja växer för fullt och har redan blivit 4 månader, hon äter gröt och smakportioner =) verkar tycka det är rätt gott.
Ja vardagen är tillbaka och det känns rätt skönt, rutiner mår man bra av =)
Nästa vecka kör jag igång med träningen igen, ska bli skönt och jag längtar så. Var på stan idag och skaffade mig nya träningsskor, på rea dessutom å det är aldrig fel för en småbarnsfamilj =)
Nej nu ska jag passa på att kika runt medan barnen sover.
Har lite höstprojekt på gång som jag ska visa upp så fort jag har tid =)


Ha en bra helg!

Inga kommentarer: