2009-09-25

Vardag

Ja jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om... Är hemma med båda barnen och vi måste tyvärr vara inne, Simon hade hög feber i går och var riktigt hängig så i dag är vi inne och krya på oss.
Har en massa måste som jag skulle behöva ta tag i, men är nästa säker på att dom finns kvar nästa vecka. =)
Vimplarna som jag gjort till Maja är klara, ska bara komma på vart jag ska sätta dom... vilket problem va? =)
Nästa vecka fyller jag år, jag älskar verkligen att fylla år, blir som ett lite barn på nytt =) Få se om jag får några paket... Ska i alla fall ha middag med, mamma, Los, pappa, UB och Barbro på onsdag och sedan bär det ju av till ULLARED nästa helg. Tror ni jag längtar??? ett gäng brudar, övernattning och ett STORT varuhus att shoppa loss i =)
I natt sov Maja hela natten för första gången, var underbart och hoppas det håller i sig..
Nej nu ska jag leka med barnen, i kväll åker jag med Marie och kikar på innebandy, kul!
GLÖM EJ LOPPISEN PÅ I MORGON!!

1 kommentar:

Huset i bullerbacken sa...

Roligt att hitta på er/dig här :) Får passa på att gratulera till den lilla tjejen som nu blivit stor... Visste inte om att ni fått en till, va kul!! Hälsa Niklas. Ha det så bra! Hälsningar Anna