2012-04-07

Glad påsk

Vi har det urmysigt nu under påsk!

Idag har barnen först varit på äggjakt, det låg två stora ägg ute i trädgården med en massa skoj. Godis, leksak och klädesplagg, barnen blev helnöjda!
Sedan väntade påsklunch hemma hos barnens mormor och Lars-Olof, det bjöds på Ica Sällnäs "påskplanka" Så gott!!
Sedan åkte vi till Falun till barnens morfar och U-B, där blev det fika.
Nu ligger barnen och sover sött och jag slappar i soffan, Niklas pratar i telefonen men kommer snart och gör mig sällis.

Simons rum är ju helt klart nu och här kommer det bilder på de:



Till veckan börjar renoveringen i hallen uppe, ska bli kul men skönt när det är klart =)

Ha nu en fortsatt mysig påsk!

Kram på er!

5 kommentarer:

Rox sa...

Vad fint det blev! Kanon! kram

Rox sa...

Åh vad fint det blev! Kanon! kram

Mormors unge sa...

vad fint det blev, du borde jobba med det där !!!! du kan börja med mitt vardagsrum, jag betalar dig!

Paulina sa...

Snygg och bra förvaring! Var hittade du de svarta lådorna som du har i din Expedit hylla?

Kriztin sa...

På Ikea köpte jag dom