2012-06-01

Redan juni månad!

Nu var det evigheter sedan jag skrev, tiden bara flyger iväg.

Idag är dagis stängt och Niklas är på jobb så jag fick ta f-ledigt, vilket jag gärna gör då jag behöver ha en "bara vara" dag, inga måsten el stress. Just nu kikar sötnosarna på TV medan jag drick morgonkaffe och bloggar =)

Räknar för tillfället ner till semester och f-ledigt i hela 6 veckor!!! Ska bli så skönt och det är verkligen behövligt. Nacken behöver vila och jag fortsätter att fundera ut en lösning på att minska smärtan. Har lite planer och funderingen men det återkommer jag med när jag vet mer =)

Idag ska vi antingen in till Falun och kika på Rix FM festivalen el mysa ner oss i soffan med chipsskålen och kika på Let´s dance, vi har inte bestämt oss än, vädrat är lite avgörande också.
Det ända vi bestämt är att vi ska grilla pizza på en pizza sten =)

Men i morgon åker vi till Sågmyra tillsammans med Marie och Philip, marknad och lite aktiviteter för barnen, en helt okej lördag med andra ord =)

Ha en bra helg!

Bjuder på lite bilder!

Verkligen sommar =)
Härligt att cykla!


Kikar på storebror som spelar fotboll

Så vacker

Kusinmys <3

Hej hej indian =)





En helt okej fredagsmiddag =)

Gimmen!

Trefika =)


Kram på er!

Inga kommentarer: