2011-12-01

Tejp i nacken gjorde susen

Är bättre i nacken, tack å lov! Var till en ny sjukgymnast i går och det känndes så himla bra. Var överansträngde i nacken, hals och axlar. Hon tejpade en stor svart tejp som ska sitta en vecka och den ska öka cirkulationen i de onda partierna. Faktisk så fungerar det bra!
I morgon ska jag träffa henne (sjukgymnasten) på Må bättre och få ett träningprogram, så skönt att ha sin vanliga träning och sjukgymnastiken på samma ställe.


Nej nu är det dags att vila lite och göra lite strech övningar.

Bara 23 dagar kvar till julafton =)

Kram på er!

1 kommentar:

The House sa...

Halloj :-) Vad härligt att lite tejp gjorde susen. Jättekul att du länkade till mig, jag blir så glad!!
Jag lägger in en länk till dig från mig nu :-) Ja men det är klart att vi ska göra en repris. Du får säga när det passar.
Kraaam