2007-01-23

Snart tillbaka på 50%

Hej hopp!!

Ja nu har jag varit så kreativ så jag har skaffat mig en blogg, känns lite mer personligt än den som inns på familjeliv och på lunar.
Vill ju ha ett frirum där jag kan skriva av mig utan att någon kan läsa det. Jag bestämmer själv vilken jag ger ut detta till.... Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag att ge varande en denna adress :)

Vad händer nu då, jo jag är i vecka 16+6 och i söndags fick vi se dig :) Jag fick magsmärtor så vi fick lov att åka till sjukhuset och då gjorde dom ett UL, du sprattlade som bara den =) Det avr superkul att få se dig, få se att allt var bra med dig. Själv hade jag prblem med tarmarna. Är medveten om det själv att jag inte ska äta fet mat men ibland glöms det bort och då får jag himla ont. Men det här var lite otäkt då tarmarna inte befinner sig på "rätt" plats inne i magen och jag fick mer känningar. Men nu så är allt bra igen.

Ska ta och göra någon nytta nu.

Inga kommentarer: