2007-04-24

4 dagar kvar =)

Efter en heldag på jobbet i går med sådana foglossningar och bäckensmärtor stupade jag i säng redan klockan nio. Somnade rätt snabbt kan jag tro, vaknade 04.42 av min underbara kisse Zmilla som ville gå ut. Ja det vara bara att stiga upp och släppa ut henne eftersom hon inte ger sig annars. Jag är nog i dvala när jag kliver upp så där tidigt för att släppa ut katterna. Somnade om rätt fort, vilket är väldigt ovanligt, vakade två timmar senare av att solen lyser in på mig och fåglarna kvittrar, helt underbart, ligger kvar i sängen en stund eftersom mina händer är helt bort domnade.... =) Detta är ju en märklig känsla, lite obehagligt och otäckt men ändå har jag ett stort leende på mina läppar och tycker att livet är helt underbart.

4 dagar kvar tills vi får nyklarna, myser av tanken att nu ska här inredas och fixa... =) Det ska bli så himla roligt, funderar på massor med små idéer för att få till ett mysigt och hem till oss, våran lilla familj. Vill få iordning så att jag sedan kan luta mig tillbaka och njuta av vårat hem och vänta på att vårat lilla mirakel vill komma ut till oss.
Det är ju en del som ska ordnas innan jag är klar (ja för stunde, då ett hus är ett evighetsprojekt)
Klä om stolarna i köket, fixa med gardiner, lapor till taken, blommor mm. Men jag ser resultatet i huvudet och det kommer att bli toppen... =)
Sen ska vi njuta av frukostar på altanen och fika med vänner!

Ska ta mig en kopp kaffe på trappen nu!

Inga kommentarer: