2007-04-18

Blir så arg när det inte blir som det var sagt!

I går ringde mäklaren till oss och vi skulle boka tid för att skriva klart alla papper, men som man nästa kan räkna ut så hade det blivit ett missförstånd. Vi sa hela tiden att vi skullel få tillgång till huset den 27 april eftersom det är röd dag den 1:a maj men säljarna hade fattat det som att vi skulle skriva papper den 27:e och få nyklarna den 30:e. Vi vill ju verkligen inte skriva på nå papper om vi inte får nyklarna samma dag, så nu är det massa telefonsamtal fram och tillbaka hur vi ska göra.... blir så himla arg för vi tappar tre dagar på detta och hinner kanske inte med det vi ska göra i tid. Blir så himla förbannade på såna här saker. Jag ska flytta in den 17: maj så är det bara! Får försöka fixa det på nått vis, är ju drygt när Niklas är bort i veckorna och jag är så himla stor att jag inte kan eller får göra för mycket....suck!

Ja ja det blir nog bra i slut ändan i alla fall!

Nu ska jag sätta på kaffe och fika på trappen innan jag ska dra iväg till Falun!

Hej hopp!

Inga kommentarer: