2007-08-12

Kärleken är obegriplig!

Jag kan inte fatta riktigt att han är här våran son. Och han är den finaste lilla kille som finns. Kan sitta och titta på honom i evigheter och kärleken växer sig större för varje dag som går.


Niklas har börjat att jobba igen och fösta kvällen ensama var lite jobbig, när jag tittade på Simon blev jag så himla ledsen, han såg så himla hjälplös ut och jag kände mig så otroligt liten med världens största ansvar. Men det gick bra och veckan rullade på rätt fort.



Veckan som kommer ska vi ta det otroligt lugnt, jag ska bara njuta av tiden tillsamman med Simon och vi ska fortsätta att lära känna varandra. Promenader och så kommer vi nog att fylla den kommande veckan med.



Nej nu snart kommer det lite besök så jag måste fixa fikat.



Jag älskar mina killar så himla mycket!!!

3 kommentarer:

SaraDragon sa...

Jag antar att besöket var vi! Simon var det sötaste jag sett! Vill komma tillbaka och hålla honom snart igen. Love You! Puss

madeleine sa...

Grattis till Simon!!! Han är jättesöt.
kramar från Madde (Saras kompis)

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack