2007-08-30

Älskar livet!

Vilken härlig höstdag det är idag.

Vi började dagen med att hämta mamma och Los på Dala Airport, dom har varit i Bulgarien en vecka. Sedan så har vi bara varit hemma, mamma och Los kom och fikade och hade med sig lite presenter. Jag fick en parfym och Simon fick supersöta kläder... Sen kom Emma och Theo förbi en snabbis med en body som jag beställde på Emmas klädparty.
Nu ligger Simon och sover men han vaknar nog snart sen om en och en halv timme kommer Niklas hem, längtar...... =)

Har även hunnit sy upp gardnerna jag köpt till köket, har satt upp tavlorna med, det blev himla snyggt.

Måste till Kupolen och kika på ett par byxor till mig, ska på dop på lördag, sen så måste nog Simon han en ny body.... =) Ska kika på pop om jag hittar non snygg.

Måste bara tala om att jag älskar min son så otroligt mycket!!!!

Hej hopp!

Inga kommentarer: