2007-10-01

Nattning av prinsen mitt i CSI

Men nu när man är mamma så blir det helt plötsligt andra prioriteringar och andra saker som värderas högt...
21.35 somnade lillprinsen så då passar jag på att kika lite på datorn, nya inredningsidéer, läser roliga bloggar mm. Livet är ju inte som det var innan Simon kom till världen, det är ju MYCKET bättre =)
Men innan så kunde CSI vara en höjdpunkt i veckan, poppa popcorn och mysa i soffan, men som sagt så är livet en anings annorlunda idag.

Fick hem ett nytt soffbord i dag som jag hade beställt, det blev superfint. Så nu har jag ett soffbord och snart en tv-bänl och en expedit hylla til salu. Hoppas att jag får tag på ett sånt där gammal skåp som jag vill ha. Får leta tills jag hittar det.

I morgon ska jag till allergimottagningen för utredning av vissa födoämnen, sen blir det pyssel på eftermiddagen med Emma.

Nej nu ska jag ta och lägga mig och läsa lite i den nyinköpta boken, "otrogen på öppen gata" av Belinda Olsson.

Sov gott!

1 kommentar:

smarties sa...

Vad är det för Expedithylla du har till salu? *nyfiken* :)