2007-09-28

Killarna min ligger och sussat söt, jag är uppe och ska gör aiordning frukost.
Igår var mamma, Los, pappa och UB här på middag, dom ville fira mig, fyller ju år på söndag. Maten blev supergod och fina presenter fick jag, av mamma och Los fick jag en nya trådlös hemtelefon, som jag önskat mig och en stekpanna, var väldigt behövligt =)
Av pappa och UB fick jag en lampa från Gruvgatan 13, som jag såg när jag var där sist.
Den fick en plats i hallen på bordet som jag målat om, så här blev resultatet:

Planerna för dagen är BVC, ska bli så himla kul att se hur mycket Simon växt sen senast. Sen ska vi hem till svärmor på lunch, vi ska in på coop och inhandla färg till v-rummet. Vill ha det hemma så att jag kan börja måla när jag vill och har möjlighet. Har beställt ett soffbord som kommer nästa vecka, sen blir det en ny tv-bänk så småningom, tar det lite pö om pö.
Nej nu ska jag ta och väcka Niklas så att vi kan äta frukost innan lillkillen vaknar och ska ha mer mat. Han sov så himla bra inatt, från tio till sex, sen åt han lite och somnade om igen. Min lilla älskade prins =)

Inga kommentarer: