2007-09-26

Kaffe vid datorn

Passar på att slå mig ner vid datorn en snabbis med en kopp kaffe, håller för fullt på att städa, målar, packa ihop tidninger och annat som ska slängas på återvinningsstationen. I morgon kommer mamma, Lars-Olof, pappa och UB hit och äter middag med oss, jag fyller ju år på söndag så då ville dom fira mig lite.... och det tackar man ju inte nej till ;)





Simon ligger ute på alltanen och sover, det är så himla skönt att kunna ställa ut honom så, han trivs att sova i vagnen och han sover bättre ute än inne på dagarna.



Våra dörrar i hallen är på målning, dom ska bli vita, hoppas att dom snart är klara, kommer bli superbra.

Väntar spänt på ett mail från en som har en byrå ute på blocket som jag så gärna vill ha, ska lasera den vit hade jag tänkt. Snyggt att bryta av v-rummet med en gammal möbel mot allt det nymorderna. Beställde ett nytt soffbord i går som kommer nästa vecka. Resultatet kommer att bli superfint i v-rummet när jag är klar.


Ska köpa färg dit i helgen, sen så sätter jag igång att måla.





Simon blev två månader i förrgår, tänk vad tiden springer iväg... =)



Nej nu måste jag skynda mig att städa vidare, vill hinna så mycket som möjligt innan Simon vaknar.

Hej hopp!

Inga kommentarer: