2007-09-08

Niklas 26 år

Vad är det för en dag, vad är det för en dag, nej det är ingen vanlig dag för det är Niklas födelsedag!!!!!

Niklas och Micke åkte på en minigolfresa igår och kommer hem i kväll. Då ska jag överaska min darling......

Har bakat lite nu på morgonen till Niklas kalas i morgon, sen ska jag åka till pappa en sväng sen på 3-års kalas och sen hem och måla ytterdörren en gång till.
Det blir lite smårenovering varje helg nu... Niklas fixade med lådorna i köket i går medan jag målade ytterdörren. Det blev himla bra men nu är det ju så att vi vill byta ut hela köket. Det blev ju så fint med lådorna. Planen är att vi eventuellt gör om köket till vintern samtidigt som vi ska fixa badrummet nere... Det blir en del, men det är skönt att få det fixat sånt som är lite stora grejer....
Själv vill jag tapetsera om i v-rummet snart, tror att jag ska fråga svärmor om hon och jag kan fixa det nån vecka. Simon är ju så snäll och sover längre sträckor så då kan vi fixa, kan ju annars ha han i bärselen om han skulle vakna. Ja jag får försöka få med Niklas på det hela.....

Nej nu ska jag ta och göra mig klar så att vi kan åka till Falun sen.

Hej hopp!

Inga kommentarer: