2007-11-01

Ett år

Ja tänk vad tiden går fort, det var ett år sen idag som jag gjorde gravtest och testade possitivt, det var ett år sedan som jag slutade röka.
Detta firade vi idag när Niklas kom hem från jobbet, dessutom kom han hem tidigare idag vilket var himla trevligt =)
Det blev god mat och efterrätt sedan mys i soffan hela familjen. Simon skrattade för fullt innan han somnade för natten. Så himla mysigt att höra honom skratta så hjärtligt =)

Nu ska Niklas var hemma hela nästa vecka med, det blir en tur till Ikea för att beställa kök och fixa med ansra saker. Jag ska få en helkroppsbehandling på Haga Spa av honom... ska bli så himla skönt. Sen ska jag även ha en gratis vecka på Svea, ska dit i morgon första gången.

Nej nu ska jag fortsätta kika på TV, min guldklimpar sover redan.

Må gott!

Älskr mitt liv!

Inga kommentarer: