2007-11-10

Simon blir så stor så stor =)

Simon blir bara större och större, i går kom han snya jacka som vi skickat efter. Han blev så stor när vi satt på honom den, ser ju ut som en lite pojk nu =)


Vi åkte till Åhléns sen för att köpa täckbyxor, vantar, tossar och mössa, allt i brunt. Blev superfint.



Fick även min efterlängtande ljusstake, resultatet blev ju super =)


Sitter nu och väntar på att Sara och Lars ska komma, Simon sover och Niklas åkte iväg med Jonas en sväng. (grannen) Niklas sa: -Jag går över till Jonas för att höra med honom om han vet någon rörmokare.
Jag: Okey gör så du.Sen ringer jag honom för att tala om att Sara och Lars är på väg då är han ute och åker med Jonas... jag säger då det, killar =)


Några timmar senare......

Fika blev det med Lars och Sara sen gick jag och Simon på en långpromenad i det mysiga vintervädret. Niklas var kvar hemma för att riva ur badrummet, det kommer en rörmokare på onsdag.

Nu ska jag ta och fixa maten sen blir det mys i soffan med familjen.

Hej hopp!

Inga kommentarer: