2008-05-18

Möhippa

I går var jag på möhippa för Liza, hon och Magnus ska gifta sig den 31:a maj så det står inte på. Det var superkul, en riktigt trevlig dag/kväll hade vi.
När brudarna drog till krogen åkte jag hem för min stövel hade gått sönder... typist! Men jag var rätt nöjd ändå, det var skönt att komma hem och krypa ner i sängen. Niklas har tagit Simon hela dagen, så himla skönt att bara slappa i soffan. Dom åkte till Ica i morse och köpte nybakat bröd till mig till frukost, så himla gulligt =)

Nu känner jag mig relativt utvilad så nu ska vi sätta upp lister i köket och Simon ska få sin nya gardin uppsatt, inte för att han bryr sig kankse men jag gör det ;)
Har spanat in två mattor som jag vill ha, en svart & vit randig till tvättstugan och en vit & begie randig till köket... ska försöka övertyga Niklas att det är en nödvändigt köp..














Nej nu ska jag plocka ihop lite...


Ha en bra söndag!
~popcorn & ishocky final~

1 kommentar:

Mariah sa...

Lycka till med övertalningen ;-)
Dom har en förmåga att inte förså varför såna saker är just nödvändiga :-D