2008-05-25

Mors dag

Och gissa vad jag fick?? En svart och vitrandig matta från Rusta =)
Kom ner i morse och Niklas sa, titta vad katterna har gjort i tvättstugan... jag är ju en anings trött på morgonen så jag fattade inte nått utan hade hunnit blivit fly förbannad på katterna innan jag kommit dit... Å det jag möttes av var den fina mattan som jag kikat ut på rusta och som jag än inte hunnit komma på något sätt att övertala Niklas om, gissa om jag blev glad!!!

Nu sitter jag här vi datorn och ska få ner en examinationsuppgift på 5 sidor, Niklas sätter upp listerna i köket och Simon sover fridfullt ute på alltanen...

Ska nog åka en sväng till coop och köpa mer liste tror jag....

I morgon kommer han som ska kakla i badrummet så snart är det ÄNTLIGEN klart.....ska bli så himla skönt...
Ska nog fixa med en grej i tvättstugan å om jag hinner i morgon... ni får se resultatet av det en annan dag.

Nu måste jag återgå till tentan..

Hej hopp!

~min armbåge & jag är inte kompisar~

Inga kommentarer: