2008-08-17

Tiden, vart tar den vägen tro?

Imorgon blir lillprinsen stor och börjar på dagis.... kan inte fatta att tiden har gått så fort, snart är han väl tonåring och tycker att vi är dom drygaste som finns på denna jord.... Men det är ju det här som är livet, det må vara jobbiga stunder med de bra stunderna överväger måste jag säga...

Simon har haft en period, eller ja en väldigt lång en, som han sover otroligt dåligt och vaknar flera gånger på natten och sen vid klockan 06.00 tycker han att det är dags att gå upp. Hoppas det blir lite ändring nu när dagis börjar. Annars vet jag inte vad vi ska göra, har provat det mesta... Nån som har nå tips???

Nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen så jag är laddad för mårgondagen!

~ekorren blir Simons avdelning~

1 kommentar:

Mariah sa...

Tjena frugan! Inga tips tyvärr, men lite medömkan kan du få! Vi har en dam här hemma som anser att det suger röv att sova på nätterna. Inatt har hon legat och nypt mig i underarmarna, dragit mig i håret, och tränat på sin falsettröst...heela jävla natten! Plus att dagen började kl 04..!! Jag ska till skolan idag..det lär ju gå bra..min hjärna tog semester redan förra veckan.

Puss på dig! hoppas inskolningen går bra!