2008-08-04

Åter till vardagen

Niklas har börjat jobba igen och jag och Simon är forfarande hemma, han börjar på dagis den 18:e och jag ska försöka komma fram till vad jag ska göra....
jobba, plugg? eller vad finns det mer??
Drygt att inte veta vad jag ska göra.

Har ett projekt på gång nu som vi ska börja med nästa vecka, så jag har ju lite att fixa med i alla fall. Ja, man är ju inte sysslolös med en 1-åring hemma heller =)
Det är verkligen ful rulle från morgon till kväll, kul är det! Simon håller för fullt på att lära sig gå, det går riktig bra och han tycker att det är så himla kul.
Han är en envis lite herre med en vilja av stål, vet inte vart han fått det ifrån, hihi... det är nog från mig måste jag erkänna.

Nej men åter till projektet, det är vårat gästrum/datarum som ska får sig en makeover, det ska i stället bli ett lekrum. Simon har nu samlat på sig rätt mycket leksaker och vi vill inte längre ha ett vardagsrum som är överfullt med bilar, klossar mm.
Det blir tapetsering nästa vecka, snälla svärmor hjälper oss med det och mamma tar hand om Simon under dagen. Sen ska det inhandlas lite backar och tyger, resultatet kommer nog att bli super...... bilder kommer.....

Bilder från vårat bröllop kommer också inom kort, nu är jag för trött för att börja med det, ni får ge er till tåls ett tag till =)

Nej nu ropar sängen på mig!

~vad ska man bli när man blir stor?~

Inga kommentarer: