2008-07-28

Om jag fick drömma...

Vill vara hemma med min familj, åka och bada och bara vara. men istället sitter jag på jobbet och räknar ner timmarna tills jag får gå hem....

I går kväll satt jag och min man ute på altanen och åt ost och kex och drack iskall läsk... supermysigt och supergott var det...
Sen var det bara att krypa ner i sängen för jag skulle ju upp tidigt i morse..
Men nu när vi har ny säng så längtar jag nästa tills jag får gå och sova.. hihi

Simon går men jämna mellanrum, vi tränar så ofta vi kan.... Snart springer han väl runt för fullt kan jag tro...

Nej nu ska jag ta och sätta mig ute i alla fall, så att man får njuta av värmen lite. Ska drömma mig bort i inredningstankar, just nu drömmer jag om att fixa till på altanen på baksidan...
I höst blir det i alla fall golvbyte i hallen... kul!

Ha en underbar dag i det fina vädret!

~i drömmarnas värld~

Inga kommentarer: