2008-07-13

Några dagar kvar som Kriztin Andersson

Snart heter jag Kriztin Sjögren och vi är FAMILJEN SJÖGREN....hihi =) Är otroligt nervöst och spännande... men ska såklart bli såååååå himla kul. Vilken underbar dag/kväll vi ska ha.
Sen åker vi till Stockholm bara jag och Niklas i fyra dagar och kommer hem lagom till
Simons 1-ÅRS DAG...

Nu ska jag snart sätta mig i soffan med min svägerska och käka pizza.. *mumma*
Simon sover och Niklas är och spelar lite golf...

I morgon är det en del som ska fixas och på tisdag åker jag och Sara till Ikea och handlar lite dekorationer till bröllopet.... kommer bli super fint!

~mys med tjejkväll & pizza~

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får lägga ut lite bilder från bröllopet sedan! Jag är ju sjukt nyfiken på hur ni såg ut (okej - kommer att se ut är det ju nu);)