2008-07-06

Grundlurad blev vi båda två

Hade anat att det skulle bli möhippa igår men Niklas var bestämd på att vi skulle till Tierp och hälsa på hans syster. Har försökt pumpa de flesta i min när het på information och Niklas har jag varit extra jobbig åt... stackars...
Men i alla fall.....

Vi kom till lugnet i Falun när Niklas ville stanna och pinka, vilket inte är ovanligt när det gäller honom...Jag fick syn på en otäck gammal van och sa åt honom att absolut inte stanna vid den.
Vi ställde oss i stället vid ett par sandcontainer och Niklas gick ut för att pinka. Helt plötslig som strömmar det fram en massa folk... Lurad!!!!!! Blev så himla chockad även fast jag har anat att det skulle bli av. Vi stod där och skrattade och pratade när den otäcka vanen dyker upp, jag sa: Å nej inte den läskiga bilen. Men ur den kom Niklas polare och tog honom, snacka om att han blev förvånad... Han hade ju varit så himla inställa på att hålla sig för mig och jag hade fått info om att den skulle vara nästa vecka....

Sen åkte vi iväg på varsitt håll. Simon tog mamma med sig och vi fick en oförglömd dag/kväll.

Det var verkligen helt underbart, tusen tack alla som var med!

~idag är soffan min bästa vän~

2 kommentarer:

Mariah sa...

Hej vännen! Vad kul att läsa om gårdagen, du får ta detaljerna nästa gång vi ses! Hade så gärna velat vara med, men jag försöker fortfarande få ihop tillräckligt med mjölk för att vara borta på bröllopet. Sen blev vi lägligt nog sjuka, alla fyra..skitkul!!
Iaf..! Vad kul att det blev så lyckat!

Puss å Kram

Anonym sa...

Hallå!
Vilken härlig blogg du har...mmmm!
Kul att möhippan blev bra....blev lite full i skratt när du började prata om Ikea i fredags när vi satt och fika...för vi alla visste ju att DET skulle ske på lördagen...he he!
KRAMAR