2009-07-03

Lite sommarbilder

Idag har vi varit i Säterdalen och hängt på förmiddagen, det var supermysigt och Simon gillade alla djur, men på säkert avstånd =)
Tack underbara Tilda för att du följde med och hjälpte till med barnen....

I morgon så ska Niklas och hans pappa köra på med staketet och jag och barnen har en heldag här hemma. Det har varit rätt rörigt med Simons sovrutiner denna vecka och jag har varit helt slut, Niklas har jobbat så ingen hjälp från honom heller. Men nu så tror jag att vi fått ordning på det igen.
Förra helgen var vi till Gimmen, (mammas och Lars-Olofs stuga) Syrran och hennes barn var också med. Barnen åkte båt med syster och Lars-Olof och innan vi åkte hem fick Simon åka fyrhjuling med Lars-Olof, gissa om han gillade det =)

Nej nu ska jag ta och plocka ihop här hemma och försöka hålla mig vaken tills Niklas kommer hem, skulle vara mysigt att få sätta sig på altanen en stund och prata lite innan vi kryper till sängs.

Få se när vi hörs igen!

Go kväll på er!

1 kommentar:

Malin sa...

Hallå där!
Vi bor ju nästan vid Gimmen! Titta gärna in på en kopp kaffe om ni har tid ork och lust någon gång:)
Kram!