2009-10-12

Börjar bli gammal

Är hemma idag med båda barnen, Simon är lite förkyld och då märker vi verkligen av astman, han blir tung i andningen och så fort han leker lite så piper det... han kan ju inte förstå att han ska ta det extra lugnt då så då är det bäst att han är hemma några dagar.
Vi ska ta en promenad efter lunch i alla fall, frisk luft är ju bara bra.
Maja hon springer runt här i gåstolen mest hela tiden, hon är riktigt haj på det nu =)
Namngivningsfetsen blev toppen också, det var kul att träffa alla och maten och efterrätten blev toppen=)
Och superfina presenter fick hon, tavlor, dockservis mm.
Här om dagen märket jag att jag verkligen blivit äldre, det är lite skrämmande men ändå inte. Det är bara det att tiden går så himla fort som jag kan tycka är lite skrämmande.
Vi pratade om det i går jag och Niklas, vad mycket som har hänt sen vi hade vår 50-års fest, två barn, hus och gifta =)
Nu ser jag fram emot att få vara med och se våra barn växa upp och se hur dom kommer att bli, vad dom blir intresserade av, hur dom kommer att tycka det är i skolan mm....
men åter till att jag blivit gammal =)
Jag måste bland annat sänka volymen i bilen när jag ska parkera/åka på ställen där jag måste tänka... hehe!
Precis som min mamma, hihi
Nej nu ska jag fixa mat åt oss...
Hej hopp!

5 kommentarer:

LINDA. sa...

Ja du, det är lite läskigt att se hur livet i princip bara rinner ifrån en. Men än är vi ett par riktiga pinglor, eller hur ;D

Stolt Mamma sa...

Haha det gör jag också!Fast jag är "bara" 24. Måste ha tyst omkring mig om jag ska kunna parkera bra =) hihi.

Du, en fråga om Ullared, åkte ni över dagen eller bodde ni borta. Funderar på att tjata med mig sambon dig. Några tips man bör tänka på och så?

Karro sa...

haha jag kan inte heller parkera med hög volym ;) Hoppas simon kryar på sig, Moses astma är inte heller bra nu, tror det är nått med vädret också :( kramkram

Unknown sa...

Jag instämmer på parkeringsfrågan -helt omöjligt, men åldern behöver du inte oroa dej för, jag är alltid ett år äldre vet du ;)
Vad kul att ni vart nöjda med namngivningsfesten, ser fram emot lite kort.
Kram Jenny

ErikaSH sa...

hihi, nu svarade du nog till fel person! =) men jag skulle oxå vilja till ullared nångång.. Mvh Erika