2009-10-16

Solokvist & ett glas vitt

Innan klockan sju så sov hela familjen, hör jag inte till vanlighet kan jag påpeka.
Niklas har jobbat 5-14 några dagar och i går kväll tyckte Maja att det var helt okey att vara upp till 22.30 så gubben var bra trött.
Simon ville inte sova middag idag så han somnade i soffan till bompa.
Så här sitter jag i min ensamhet med tända ljus och ett glas vitt och tittar på Idol, hur mysigt och härlig som helst.

Förr i tiden hade jag tyckt att det varit jobbig att vara ensam en fredag kväll men det är inget jag tycker är jobbigt idag, kan kanske också hänga ihop med att jag blivit äldre =)

I morgon ska jag träna sen ta med barnen och hälsa på Mariah med familj. Jag och Mariah smyger nog iväg en sväng till dollar, Maja få också följa med.


Maja hon blir snart 6 månader, det är helt otroligt vad tiden går fort, snart är hon ju ett helt år!!!
Hon har fått två tänder, springer runt i sin gåstol mest hela tiden och har ett humör utan dess like. Folk säger att hon fått det av mig, men jag har ju mitt kvar ;)



(Här är sötnosen)
Nej nu ska jag ta och kika runt lite innan man får veta vem som åker ur Idol.
Trevlig helg!

Inga kommentarer: