2009-11-12

Det rullar på

Miss Li spelas på radion och jag sitter i soffan och är helt ensam =)
Niklas och Maja har tagit sig till Ludvika för att serva bilen och jag ska snart ta cykeln och hämta lilleman på dagis. Vi ska spendera eftermiddagen vid bakbordet =) Här ska bakas pepparkakor!!!

Livet rullar på här på Åkertegsgatan 12, Simon pratar mer och mer och han har mycket roliga uttryck för sig, Maja hon växer så det knakar, börjar komma roliga ljud ur henne som låter som "tack, tack och titta" men det kan ju även vara nått en mor inbillar sig ;)

I kväll ska jag ta in ett bord som jag köpte på loppis i somras och börja måla det, bordet ska ta plats i Majas rum.
Sen ska det även knäppas kort till årets julkort, kul då har jag lite pyssel att se fram emot på kvällarna.

Nästa vecka är en rätt jobbig vecka, på tisdag ska vi tillbaka till tandläkaren och se om Simons tand ska tas bort eller om den får växa ut av sig själv. På onsdag ska lillprinsen vaccineras, torsdag blir en hemma mys dag, på fredag ska vi på begravning för min morfar, på lördag åker vi ner till Tierp och hälsar på och på söndag ska jag ha klädparty.....

Nej nu ska jag ta och damsuga av innan det är dags för hämtning.

Hej hopp!

Inga kommentarer: