2010-01-22

Målat



Simon har feber idag så vi passade på att baka en sockerkaka, han ringde sen till farmor och bjöd hit henne i eftermiddag på fika.



Detta bord köpte jag på loppis i sommras för ynka 40 kronor, lite vit färg gjorde det toppen. Det är plaserat i Majas rum som sängbord.



Hyllan fick jag av pappa och UB, den var i furu så det fick också sig en omgång av penseln, jag blev verkligen supernöjd!



Vi har varit på jakt efter ett runt soffbord ett tag, detta hittade vi på blocket för 200 kronor, när barnen var hos barnvakten så passade vi på att måla det.



Tallrikshyllan köpte jag på en annan loppis i sommras för 30 kronor, lite färg och slipning så blev den kanon i köket. Dokumentet som sitter i ramen har jag skrivit ut, blev betydligt billigare än att köpa ett.

Det här har jag pysslat med på senaste tiden, plus en massa jobb. Nej nu ska jag sätta fart med lunchen sen så åker jag och jobbar, hela helgen. Men i morgon jobbar jag dag så då blir det myspys på kvällen med familjen =)

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: