2008-01-15

Ikea i morgon

Simon sover ju som sagt i eget rum numera och det fungerar riktigt bra, det är ju bara att glömma alla program som jag förut kikade på klockan nio =) Det är nämligen mellan nio och tio som vi får springa upp och stoppa i nappen och dra i speldosan för att han ca 22.00 somnar för natten och sover till åtta cirka.
I natt när Niklas åkte till jobbet, eller tidig morgon, 05.15, så vaknade Simon och var så där himla pigg.... så han fick följa med mig till vår säng och somnade sedan om och vi sov till 09.00, skönt. Nu sover han lite middag och jag funderar starkt på att klä på mig och fixa lite i köket.... Skulle sy om ett par gardiner med men få se om jag orkar det...

I morgon bär det av till Ikea med Jenny och Alva, har som vanligt en låååång lista med mig =) Det är en hel del till köket som ska inhandlas..... kul kul!

Längtar så tills köket är klart och när badrummet med är färdigt, vill ha ett badkar snart...

Nej nu är det dags att göra nån nytta eller så lägger jag mig i soffan en stund.... =)

Inga kommentarer: