2008-01-09

Är tillbaka....

Så där nu har jag haft en paus i mitt blogggande men jag saknade det på nått sätt. Kommer inte att skriva varje dag men nån gång ibland när jag har tid om vad som händer här hemma på Åkertegsgatan 12.

Just för tillfället så håller jag på att bränner ugnen, vi har ju renoverat vårat kök och köpt nya vitvaror, och då måste man bränna ur ugnen innan man kan använda den. Simon sover i sitt rum, ja han har blivit en stor kille nu. Så nästa vecka bär det av till Ikea för att köpa lite fix till köket och till Simons rum. Vill göra det riktigt mysigt och fint.

Väntar på att Emma och Hugo ska komma hit och umgås lite, sen ska jag sy klart Johannas gardin och sedan promenera till BVC, 5 ½ månaders sprutan ska Simon få.

Nej nu ska jag ta och fixa klart med ugnen.

Hej hopp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka med bloggandet.=) Vill träffa dig snart=) Kram