2008-01-29

Långpromenad = superskönt

Det blev det idag tillsammans med Emma och Theo. Sedan stannade jag till på stan och lunchade med Pernilla, gick sedan hem igen. På vägen hem mötte jag en man som var ute och gick, har aldrig sett honom förrut, men han hejade så glatt. Det är så oerhört trevligt med såna människor =)
När vi kom hem tog vi hand om tvätten och sedan började jag med gardinerna som jag ska sy om till köket, kommer att bli superbra när det blir klart, ska bli klar i morgon har jag bestämmt.

Nu ska jag snart gå och sova, har hållt på å lagt Simon i två timmar innan han behagade somna, fasst han var supertrött och hade varit vaken i flera timmar... fattar inte varför de smån kämpar imot när de är trötta....

Nej nu ska jag gå upp och nåla klart så det bara är att sy i morgon...

Ha det bäst!

Kram på er

Inga kommentarer: