2008-10-16

Dax för lite uppdatering

Har haft det rätt jobbigt en tid så det är därför inläggen har lyst med sin frånvaro, men nu har jag repat mig lite granna.

Jag mår inte så himla bra i min graviditet och det har resulterat i illamående, dåligt med näring, yrsel och sen svimning Sen nu har jag vilat och tagit det så lugnt det bara går med en 1-åring hemma och själv i veckorna. Men idag kommer Niklas hem så då får jag avlastning, skönt.


Ja annars då händer det inte mycket, magen växer för varje vecka och Simon lär sig nya saker hela tiden, han är en riktigt lite busunge nu för tiden, hittar på hyss mest hela tiden =)

Håller på att fundera på bebisrummet, hur vi ska göra och hur vi ska lösa det här med datorn.....
Men det är ju ett tag kvar så vi hinner nog, vill ju lägga golvet i hallen först. Måste bara hitta ett sätta att övertala min man att vi ska göra det.

Nej nu ska jag ta och göra mig klar.

Hej hopp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blä... Hoppas det ger med sig snart. Själv led jag av en extrem halsbränna från vecka 3+0 till vecka 39+6. Lukas är född v.40+0. Det var bara enstaka dagar här och där som halsbrännan lyste med sin frånvaro. Sedan var det det där med foglossningar... Fast det hoppas jag att du slipper den här gången. I alla fall att de blir lite mildare än förra gången. Inte kul...
Kram på dä' och sköt om dig!

Anonym sa...

Hej tjejen!
Är så glad för er skull! Mysigt med ett syskon!
Jobbigt att du inte mår så bra, men häng i för det vänder!!!
Kul med bilder från er fina, mysiga vigsel!!
Hoppas vi kan ses snart!KRAMAR