2008-10-04

Kanelbullens dag

Jag är på jobbet nu, sluter klockan 15.00, eftersom det är kanelbullens dag passade jag på att baka lite här. Har ju tidigare försökt mig på bullbak men inte lyckats så himla bra kan jag väl erkänna.....
Det har blivit ett gäng hårda klumpar som man kan slå ihjäl någon med.... hehe
Men nu lyckades jag få till riktigt goda och stora bullar. Det får bli bullbakning till veckan tror jag =)

Ja annars händer det inte så himla mycket.... magen växer och påminner mig varje morgon att det är en liten bebis som ligger där, inte av sparkar (än) men av en trevlig illa mående känsla som håller i sig hela förmiddagen. Hoppas att det snart ska ge sig.

Vi funderar hur vi ska göra uppe men datorn och allt, snart står det ju inte på förrens bebisens rum ska fixas.... det går ju undan nu för tiden.

Men Simon är det bara bra, han utvecklas mer och mer och blir busigare för varje dag som går. Han är en riktigt busungen... ;)
I morsen hittade vi honom i soffan, där roade han sig med att kasta bollar.... och i går så klättrade han upp på vardagsrumsbordet och stod där och stampade och var skitglad =)
Men det är väl så livet tillsammans med en 1-åring är =)

Nej nu ska jag ta och äta lite lunch!

I kväll blir det kycklingwraps till middag! *mums*

hej på er!

2 kommentarer:

Mariah sa...

Hihi, vi åt kycklingwraps till lunch idag :-D *ring intresseklubben*

Om du bakar bullar, så bakar jag kolakakor, sen kan vi ta en date nån dag! Jag tänkte försöka våga mig på en promenad hem till dig :-)

Är det nån dag du är lite ledig?

Puss!

Anonym sa...

Du har fått en utmaning utav mig. Kram kram