2008-10-28

ovanligt tidigt

Gick upp supertidigt i morse, jag och Niklas i alla fall. Vi åt frukost tillsammans sen var det dags att väcka mini Sjögren, ge han lite välling och sedan i väg till dagis... 06.30 stod klockan på...
Jag började jobba 06.45 och Niklas började 06.30, jag slutade dock klockan 14.00 så det blev ingen heldag på dagis för Simon som tur var.
Nu busar han för fullt med pappsen och jag ska snart göra mat....
Är rätt trött efter en tidig start, lika tidigt blir det i morgon och på fredag med. Är inte van att gå upp så tidigt.... =)

I helgen är vi barnledig på fredag kväll och natt, ska bli skönt att få sova en hel natt för ovanlighetens skull...

Nej nu ska jag ta mig ner och börja med maten...

Hej hopp!

2 kommentarer:

Fru Bes Blogg sa...

Hej! Och vips så hittade jag hit! kul! Hur gick det med bajset haha!? Jag satt och garvade för mig själv i bilen efter vi sågs. "man tycker väl olika " haha!!

Fru Bes Blogg sa...

oj glömde skriva att de var från Fina