2011-11-15

Nu kan du komma

Det är alltså snön jag pratar om...
Sitter i köket och dricker kaffe medan barnen leker i lekrummet. Dom fick vara hemma från dagis idag för dom är så himla hostiga och Simon hade haft det jobbigt med hostan på dagis i går.. Men väl här hemma så har du hur mycket energi som helst, fattar inte vart dom hittar den någonstans? Har dom ett hemligt förråd här hemma så får dom banne mig visa mig det också =)

Jo men tillbaka till snön, min utsikt just nu är en ny plöjd åker och gröna gräsmattor och detta tycker jag inte är okey! Jag är så himla sugen på att julpynta men utan snö känns det mindre kul. Jag får nog allt vänta ett par veckor till innan jag börjar, brukar vilja ta bort allt igen efter annandagen =)

Ikväll är det äntligen träning igen, jag har börjat på ett viktminskningsprogram genom Må Bättre här i Borlänge. Det går riktigt bra och jag är så peppad att ÄNTLIGEN bli av med mina extra kilon. Jag är mycket piggare nu när jag tränar regelbundet, äter bra och har rutin i livet.

Nej nu är det nog dags att göra nått med barnen innan dom river hela lekrummet....

Så här såg det ut efter att vi målat en stund...



Ha en bra dag!

1 kommentar:

The House sa...

Tjohopp!!! Hur går det på gymmet, bra misstänker jag ;-) Nu har jag börjat komma igång med bloggandet igen helt otroligt. Och du har varit flitig hela tiden. Du är så duktig (på ALLT) Kraaaam