2011-11-14

Vart tar tiden vägen?

Det går så himla fort, snart är det första advent och snart jul och slut på 2011. Jag önskar mig snö nu, är så himla sugen på att börja pyssla och göra mysigt inför jul, men känns lite skumt utan snö....

Jag håller på att handla klart alla julklappar, så skönt att göra klart det i tid och slippa stressa.

Började nytt jobb i augusti och det går väldigt bra, trivs med de nya kollegorna och mina nya arbetsuppgifter. Det är roligt att gå till jobbet nästan varje dag och det är ju ett väldigt bra betyg. =)

Nej nu ska jag ta och sätta igång en tvätt och börja med maten.

Bjuder på några bilder som min vän Emma har tagit. Hon är så himla duktig och vi fick mycket bra bilder med oss hem efter en eftermiddag tillsammans med henne.



 






Ha det så bra & kram på er!

1 kommentar:

Malin sa...

Åh! Gosiga små ungar:) Jättefina bilder. Jag/vi tar oss ju aldrig tid att åka iväg så jag riggar egen studio. Resultatet blir kanske inte lika bra, men... Det blir lite bilder i alla fall. Lite avis på era "riktiga" bilder.
Och ja, vart tar tiden vägen? Nyss var det ju sommar och jag har inte hunnit fatta att det är mörkt på eftermiddagarna. Och när blev Axel 1 år??? Han föddes ju nyss!
Kram kram!