2008-11-10

dagens uppgigt

Idag är det STOR städning som hägrar!!!

Det ska putsas med såpa överallt..... =)

När Simon varit på dagis så kommer Lisa och Signe hit och leker, Simon har ropat efter Signe i flera dagar nu...gullunge ;)

Helgen har vi haft det mysigt, det har varit träning, mys med min syster i Falun, mys med familjen och mycket god mat...

Även den är veckan jobbar Niklas hemma. Nu är vi vana med det och det kommer att bli konstigt när han ska åka till Sälen igen... hoppas verkligen att han hittar ett jobb i Borlänge snart, så himla skönt att ha honom hemma =)

Vi har sålt vår dator nu, så till helgen åker den till sin nye ägare (Niklas pappa) och vi får snart hem vår vita fina bärbara.... Tänk det brukar alltid bli som jag vill till slut...
Så nu är "datarummet" snart tomt och vi kan börja planering "bebisrum" ska bli så himla kul....

På fredag är det ultraljud.. spännande, hoppas att dom ser vad det är för kön denna gång...

Nu ska jag sätta fart med städningen, så jag hinner allt innan klockan blir 14.00

~Kram på er~

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå!
Va roligt å börja inreda bebisrummet! Å spännande med ultraljud! =) Hoppas allt är bra med dig! Kramar

Anonym sa...

Vårt bebisrum är fortfarande inte klart... Spjälsängen som stod där inne har nu hamnat inne hos os och vaggan har inte hunit flytta tillbaka till barnrumet än heller. Det finns ett par tavlor till rummet, men de står fortfarande kvar på golvet. Vi ska sätta upp ett par hyllor först så att vi vet vart tavlorna kan sitta.

Sist jag träffade dig jobbade Nicklas i Fors. Det var ett tag sedan. Eller i januari om jag inte minns fel. Inne på Maxi. Det var i alla fall officiellt att vi skulle ha barn:)

Anonym sa...

va kul att det går bra med bebis magen....lite avis
du hade rätt jag kom in på skolan till slut så nu blir jag syrra till slut...hoppas jag
Ha det bra
petra