2008-11-12

måla, måla, måla

Nu har jag målat lite till, bordet ska målas nån gång till innan det blir bra, skönt att äntligen få det gjort. Har tänkt att jag ska måla det så himla länge, det kommer att bli ett fint resultat bara jag får tag på den där lyktan jag tänkt också. Det är den här jag hade tänkt mig:

Det största huset hade jag tänkt.

Längtar så himla mycket tills det blir dags att julpynta lite, har tidigare år inte varit så mycket för julpynt men nu när Simon blivit äldre tycker jag att det ska bli så himla mysigt...

Ska till Ikea nästa helg med Mariah och helgen efter det är det 1:a advent och då får man ta fram lite julsaker, mysigt!

1:a advent ska jag, Simon, mamma, syster, Noel, David och Lovisa på julmarknad i Säter. Då ska jag köpa en julklapp till Simon på mig och alice. Denna söta gris ska han få! =)

Nej nu ska jag ta och göra mig klar för dagens äventyr.... typ laga lunch inge roligare än så ;)

~Kram på er~


4 kommentarer:

jenny sa...

Den där lyktan har ju Anki:)

Erica sa...

hej. EXAKT en sån vit lykta vill jag ha...vart finns de (har bara sett zink förut). mvh Erica

Beas sa...

Lyktan är så fin...jag har en här hemma.

Anonym sa...

Den lilla grisaknoen har blivit populär :-) Jättemysig blogg!