2009-05-31

Helgens aktiviteter

Den här helgen har varit full av aktiviteter... Niklas har varit hemma och fixat med staketet och allt som hör därtill... Så jag och barnen har hittat på en massa skoj på bortaplan.
På fredagen träffade vi Mariah och barnen vid leklandet, där röjde vi ett par timmar.

På fredageftermiddag åkte vi till Tårsång och träffade en kompis och hennes son, försökte fika vid cafét men det var inte det lättaste med Simon. Han var så himla intresserad av vattnet så hjärtat pickade extra fort...
Hittade på en gunga tillslut som han var rätt nöjd att sitta i, ett tag i alla fall =)

På lördagen så tog vi en promenad till Bergslagsby, där mötte barnens farmor upp oss och följde med på loppis. Fortsatte promenaden till Hushagen där det också var loppis och sedan vidare till stan. På stan åt vi lunch på fin restaurang och strosade i affärer innan Niklas hämtade upp oss och vi åkte och kikade på fotboll.

Idag har jag och barnen tagit en promenad till min mamma, min syster och hennes barn kom också dit och vi firade vår mamma och myste ute med barnen. Mamma hade köpte en pool som fick MÅNGA pluspoäng =)


Nu är Niklas och spelar golf, barnen sover och jag sitter på altanen och dricker ett glas alkoholfritt vin och kikar runt bland bloggar... kan livet vara bättre? =)


Önskar er en toppenvecka!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka mysiga sommarkort :)

Kram

Mariah sa...

Fina bilder, din aktiva jäkel ;-)

Vart är resten av korten från leklandet? Du har min tillåtelse att lägga upp oss, om vi fastnade på nåt!