2009-05-02

Tack, tack, tack!!

Vill tacka alla för era gratulationer!

Tänk nu är lillskruttan redan 1 vecka, tiden går fort. Vi håller på att sakta men säkert ta oss tillbaka till vardagen, ska hitta tillbaka till rutiner och få vardagen att rulla på. Jag vilar så mycket jag kan för att magen ska läka så att jag snart är tillbaka på "riktigt", har så många planer och saker som jag vill fixa med. Majas rum ska ju fixas till med gardiner, tavlor och andra småsaker, jag vill till IKEA och OVES snart!!!!!

Hittade på det där bordet som vi ska köpa till v-rummet på blocket i dag. Hoppas det finns kvar och att vi kan hämta det imorgon. Det blev lite väl mycket yta för Simon att springa på och jag vill gärna ha mina glasdörrar kvar på bokhyllorna...=)

Nej nu kallar soffan igen sedan ska jag ta mig en dusch innan dagens besök kommer.

Ha en underbar dag ute i solen!

Inga kommentarer: