2009-05-05

Rosa gardiner & nya matbordet

Idag var jag och Maja till BVC, hon hade gått upp så fint och mitt snitt såg jättebra ut. Kan lyfta lite mera nu, bara jag tar det lite lugnt ett tag till och lyssnar på kroppen sa hon åt mig. Blir ju så otroligt låst om jag inte kan bära Simon eller hjälpa honom in i bilen, vi kan ju inte fixa hjälp hur länge som helst.

Efter BVC åkte vi ner till stan och träffade Lisa och Signe, kikade i lite affärer och köpte tyg till Majas gardin, ett superfint tyg från Himla, självklart blev det rosa. =)


Mormor hämtade Simon på dagis idag och nu är dom på Kupolen och fikar, Maja sover i sin korg och jag passar på att vila... Ja jag kan tycka att det är vila att sitta själv i lugn och ro vid datorn. =)

I morgon så ska Simon vara hemma från dagis så farmor kommer hit och hjälper till. Vi ska ta en förmiddag på Kupolen och handla kläder åt Simon, han har dragit iväg på längden och vi har inte riktigt hängt med, vilket syns på hans byxor =)
(Det hör inte till vanligheten att vi hänger på Kupolen flera dagar i veckan precis...)

Tillsist visar jag bild på det nya matbordet som äntligen är på plats.


Hej hopp!

3 kommentarer:

jane sa...

Hejsan!

Tack så mycket.

Nu ska jag kika runt lite på din blogg så jag får uppdatera mig lite.

Ha det bäst i solen.

Jane

jane sa...

Gratti grattis till tösen.

Gud vad söt hon är. Längtar som en tok redan och vi måste vänta ända till oktober.

Jane

Maria sa...

Grattis till flickan,va roligt med en liten tös,fint namn ni valt =)
Simon är väl stolt storebror förstår jag =)
Kram Maria